T.C.
YOZGAT VALİLİĞİ
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
1. |
Kamu Düzeni ve Güvenliği, Kişi Sağlığı ve Güvenliği, Toplum Sağlığı, Su Kaynakları ve Sulak Alanlar ile Doğaya Yönelik Ani Tehditler ve Mala Yönelik Zararları İçeren Durumlara İlişkin Her Türlü Çağrıyı Karşılayarak Çağrı Yönlendiriciye Aktarmak; |
Vaka Bilgisi; - Olay Türü - Olay Yeri ve Bilgileri - İletişim Bilgileri |
25 sn. (Ortalama) |
2. |
Çağrı Alıcıların Sistem Üzerinden Göndermiş Olduğu Acil Yardım Taleplerini Diğer Birimlerle Koordinasyon İçerisinde Kendi Kurumunun İmkânlarını Kullanarak Sevk ve Koordine Eden ve Çağrı Merkezinde Kurumunu Temsil için Görevlendirilen Uzman Personeline Aktarmak ve Kaynak Atamak |
Vaka Bilgisi; - Olay Türü - Olay Yeri ve Bilgileri - İletişim Bilgileri |
60 sn. (Ortalama) |
3. |
3071 Sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun Kapsamındaki Muhtelif Konular |
Başvuru Dilekçesi |
1 - 30 Gün |
4. |
Bilgi Edinme ve CİMER Aracılığı ile Yapılan Müracaatlar |
Başvuru Dilekçesi |
1 - 30 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: | İkinci Müracaat Yeri: | ||
İsim | :Harun ESİM | İsim | :Turgay Ergin |
Unvan | :112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü | Unvan | :Vali Yardımcısı |
Adres | :Çapanoğlu Mah. 8. Sok. No:29 D:1 | Adres | :Yozgat Valiliği |
Tel | :0 (354) 502 02 24 | Tel | :0 (354) 212 10 30 |
:yozgat112acm@gmail.com |