Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

YOZGAT VALİLİĞİ
YOZGAT VALİLİĞİ
YOZGAT VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Geçmiş Dönem Valilerimiz İl Protokol Listesi Genelgeler İmza Yetkileri Yönergesi Yozgat Hakkında Logo
  • YOZGAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standarları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
18
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Mehmet Ali ÖZKAN
      • Vali Yardımcılarımız
      • Kaymakamlarımız
    • Valilik Birimleri
    • Tarihçe
    • Geçmiş Dönem Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Genelgeler
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Yozgat Hakkında
    • Logo
  • YOZGAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standarları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

TKDK

TKDK
Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu; Tarım ve Orman Bakanlığı’nın ilgili kuruluşu olarak 2007 yılında 5648 sayılı yasa ile kurulmuştur. TKDK, şu anda Avrupa Birliği’nin aday ve potansiyel aday ülkelere destek olmak amacıyla oluşturduğu Katılım Öncesi Yardım Aracı, Kırsal Kalkınma Programını (IPARD-II) uygulamaktadır. TKDK; IPARD Programının Türkiye’de uygulanmasından sorumlu kamu kurumu, bir diğer adıyla IPARD Ajansıdır ve başvuru sahiplerine proje karşılığında verdiği hibe destekleri ile IPARD programını uygular.
IPARD-I Programı Kapsamında %75’i AB’den %25’i ulusal kaynaklardan olmak üzere toplam 1 Milyar 165 Milyon Avro fon; 42 ilde, 10 tedbirde faydalanıcıların kullanımına sunulmuştur.  IPARD-II Programında ise sağlanacak fon miktarı 1 Milyar 45 Milyon Avrodur.
Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Desteklemeyi Kurumu, tarım sektörünün ve kırsal alanların sürdürülebilir kalkınması için yeni sektörler ve daha yüksek hibe oranlarıyla desteklemelerine devam etmektedir.
IPARD II Programı kapsamında;
Yeni dönemde verilen destek oranları %40 ile %70 arasında değişmektedir. Kadın yatırımcılara projelerinin sıralamasında öncelik tanınmaktadır. Genç yatırımcılara daha yüksek oranda hibe desteği sağlanmaktadır.
 
DESTEKLENEN TEDBİRLER VE HİBE ORANLARI
101 - TARIMSAL İŞLETMELERİN FİZİKİ VARLIKLARINA YÖNELİK YATIRIMLAR
Bu tedbirin spesifik amaçları
• Birincil tarım ürünlerinin üretiminde tarım işletmelerinin genel performansını iyileştirmek ve işletmelerin pazarlama yeterlilikleri dâhil olmak üzere rekabet güçlerini artırmak.
• Çevrenin korunması ve hayvan refahı konularında ilgili AB standartları ile uyum sağlamak.
Uygunluk Kriterleri
 
Süt
• En az 10, en fazla 120 süt ineği veya
• En az 5, en fazla 50 süt veren manda veya
• En az 50, en fazla 500 süt veren koyun veya
• En az 50, en fazla 500 süt veren keçi.
 
Kırmızı Et
• En az 30, en fazla 250 sığır veya
• En az 10, en fazla 50 manda veya
• En az 100, en fazla 500 koyun veya
• En az 100, en fazla 500 keçi
 
Kanatlı Eti
 • En az 1.000, en fazla 8.000 hindi veya
 • En az 350, en fazla 3.000 kaz.
 
 
Yumurta
 • En az 20.000, en fazla 100.000 yumurta tavuğu,
• Yumurta üretiminde aktif olan ve sadece mevcut tarımsal işletmeler, kapasitelerini artırmamak şartıyla uygundurlar.
 
Uygun Harcama Tutarı
Her bir yatırım için alt ve üst uygun harcama limiti,
Süt, et ve yumurta sektörleri için en az 5.000 Avro en fazla 1.000.000 Avro,
Hindi sektörü için en az 5.000 Avro en fazla 500.000 Avro,
Kaz sektörü için en az 5.000 Avro en fazla 250.000 Avrodur.
Destek Oranları
Faydalanıcı tarafından, yukarıda belirtilen alt ve üst sınırlar içerisinde kalmak kaydıyla, bildirilen uygun harcama tutarının %40 -70’i arasında değişen oranlarda kamu katkısını (AB ve Türkiye Cumhuriyeti Katkısı), kalan miktarı ise başvuru sahibinin katkısı oluşturacaktır.
 
103 - TARIM VE BALIKÇILIK ÜRÜNLERİNİN İŞLENMESİ VE PAZARLANMASI İLE İLGİLİ FİZİKİ VARLIKLARA YÖNELİK YATIRIMLAR
Bu tedbirin sektörler özelinde amaçları
• Süt toplama ve işleme soğuk zincirinin geliştirilmesi, küçük ve orta ölçekli süt toplama merkezleri ve süt işleyen işletmelerin üretim kapasitelerinin artırılması ve süt ürünlerinin kalitesinin geliştirilmesi. Orta ölçekli süt işleyen işletmelerin rekabet gücünün artırılması ve bu tesislerin çevresel standartlar ile uyumlarının sağlanması,
• Sığır, manda, koyun ve keçiler için kesimhaneler kurulması. Sığır, manda, koyun, keçi ve kanatlılar için mevcut kesimhanelerin ve et işleme tesislerinin renovasyonu,
• Su ürünleri işleme konusunda, AB standartlarına ulaşmak ve hasat sonrası kayıpları asgari düzeye indirmek için soğuk zincirin kurulması. Küçük ve orta ölçekli işleme kuruluşları, kapasitelerinin artırılması ve süreçlerinin modernizasyonunun sağlanması konusunda desteklenecektir. Ayrıca, su ürünleri işleme kuruluşlarının işletme maliyetlerinin azaltılması için ürün yelpazelerinin genişletilmesi ve işleme teknolojilerinin iyileştirilmesi,
• Meyve ve sebze sektöründe; hasat sonrası kayıpların azaltılması, soğuk hava depolama ve kurutma tesisleri kapasitelerinin geliştirilmesi ve işletmelerin AB standartlarına uyumunun sağlanması; çevreyi kirleten üretim süreçlerinin ortadan kaldırılması amaçlanmaktadır.
Uygun Harcama Tutarı
Her bir yatırım için alt ve üst uygun harcama limiti,
Süt ve Et sektörleri için en az 30.000 Avro ve en fazla 3.000.000 Avro,
Süt toplama merkezleri için en az 30.000 Avro ve en fazla 1.000.000 Avro,
Meyve ve sebze sektörü için en az 30.000 Avro ve 1.250.000 Avro,
Su ürünleri sektörü için en az 30.000 Avro ve en fazla 1.500.000 Avro.
Destek Oranları
Faydalanıcı tarafından, yukarıda belirtilen alt ve üst sınırlar içerisinde kalmak kaydıyla, bildirilen uygun harcama tutarının %50’sini kamu katkısı (AB ve Türkiye Cumhuriyeti Katkısı), diğer %50’sini ise başvuru sahibinin katkısı oluşturacaktır. Başka bir ifadeyle, uygun harcamaların %50 nispetindeki kısım için destek sağlanmaktadır.
 
302 - ÇİFTLİK FAALİYLETLERİNİN ÇEŞİTLENDİRİLMESİ VE İŞ GELİŞTİRME
 Bu tedbirin sektörler özelinde amaçları
• Bitkisel üretimin çeşitlendirilmesi ve bitkisel ürünlerin işlenmesi ve paketlenmesi: Süs bitkileri, tıbbi ve aromatik bitkiler, mantar ve misel, fide ve fidan, çiçek soğanını içermektedir.
• Arıcılık ve arı ürünlerinin üretimi, işlenmesi ve paketlenmesini içermektedir.
•Zanaatkârlık ve katma değerli ürünler: Zanaatkârlık faaliyetleri ile gıda-gıda olmayan ürünlerin işlenmesi ve pazarlanmasını içermektedir.  (Et işleme, meyve-sebze işleme (salça, reçel meyve suyu), yerel yiyecek (yemek, börek, tatlı, şekerlemeler, unlu mamuller), ahşap işi, metal işi (altın, bakır, demir işleme), cam, seramik, çanak-çömlek işleme vb. içermektedir.)
• Kırsal turizm ve rekreasyon faaliyetleri: Konaklama, yeme-içme tesisleri ve rekreasyon faaliyetlerini içermektedir.
• Su ürünleri yetiştiriciliği: İç sularda üretimi ve ürün satışı yapan restoranları içermektedir.
• Makine parkları: Yerel tarım sektörünün ortak ihtiyaçlarına hizmet edecek yatırımları içermektedir.
• Yenilenebilir enerji yatırımları: Elektrik ve ısı üretimi için yapılacak yatırımları içermektedir. Uygun yararlanıcılar diğer çiftlik faaliyetleri çeşitlendirme aktivitelerinden ve bu tedbir kapsamındaki iş geliştirme faaliyetlerinden bağımsız olarak, elektriği, elektrik dağıtım şirketlerine satarak kar elde etmek amacı ile yenilenebilir enerji kaynaklarına yatırım yapabilirler.
Uygun Harcama Tutarı
Her bir yatırım için alt ve üst uygun harcama limiti en az 5,000 en fazla 500,000 Avrodur.
Destek Oranları
Faydalanıcı tarafından, yukarıda belirtilen alt ve üst sınırlar içerisinde kalmak kaydıyla, bildirilen uygun harcama tutarının, %65’ini kamu katkısı (AB ve Türkiye Cumhuriyeti Katkısı), diğer %35’ini ise başvuru sahibinin katkısı oluşturacaktır.
 
 
 
(Detaylı bilgi için başvuru çağrı rehberleri ve www.tkdk.gov.tr adresinde yayınlanan uygun harcamalar listelerine bakınız.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
Karatepe Mahallesi, Hoca Ahmet Yesevi Caddesi No:57, 66100 Yozgat Merkez/Yozgat
0354 212 1565 - 0354 212 4908 - 0354 212 2203 - 0354 212 2207 - 0354 212 3643 - 0354 212 4337
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız